Deep in my heart!

Har precis plockat undan efter kvällen, och jag måste få säga att det syns nästan inte att det varit några här alls ikväll, förutom i mitt rum, Men det kan jag leva med. Hoppas mamma och pappa ser att jag försökt hålla efter i de andra rummen!

Kvällen då, har inte så mycket att säga förutom att ni är underbara! Fick hålla tillbaka tårarna förut, men nu flödar dem ner för kinderna. Förstår ni hur bra ni är? Att ni hjälpt mig så otroligt mycket, var och en på sitt eget sätt. Känns bra att åka till USA och veta att jag har vänner som er att komma tillbaka till <3

Nu ska jag nog se en film och sen lägga mig i sängen!
Jag är lyckligt lottad!

Love L,

Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2011-01-23 @ 09:57:14
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0