Blödig?

Skulle jag vara blödig? Va, nej aldrig?! Haha, jag brukar bara gråta till Lejonkungen och alla andra disneyfilmer. Ibland gråter jag för att andra gråter. Haha. Okej då, jag är blödig. Idag var jag blödig. Blää! Fick verkligen kämpa för att hålla tårarna tillbaka när jag sa hejdå till Sofie, Jossan och Malin. Lyckades ändå ganska bra, sen när jag var själv i bilen släppte helvetet löst. Usch. Kommer sakna er <3

Sa hejdå till Morbror och Kusinen som kom hit på fika idag! Är nu stolt ägare av Värmeservice Kumlas mjukiströja! Den enda utomstående som har en! Det tackar vi för. Sjukt gosig var den också. Sen kollade jag den stora packningen en gång till. Allting fanns med där! Så den väskan är typ färdig!

Nu ska jag sova,
I morgon är fredag!

With love, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0