Bio, Zlatan och Ambassaden!

Blev bio igår. Änglagård - Tredje gången gillt! Och kalla mig gammal med den var BRA! Kanske beror på att man sett de två tidigare filmerna och faktiskt fattade vad som hände! Haha. Sen vandrade vi hem i snöfallet till vårat hotell på Östermalm! Trevligt, lagom litet och fräscht faktiskt!

I morse var jag trött och ville inte gå ner! Kom in i matsalen och såg ett ansikte jag tyckte var bekant. Tittade lite närmare och gissa vem det var!? - ZLATAN! Han satt vid bordet brevid oss och käkade frukost! Ne, jag är inte kändiskåt, men det är väl inte varje dag man träffar en person som Zlatan, rätta mig om jag har fel?

Sen promenerade vi ner till Diplomatstaden, där mamma lämnade mig. Gick till Ambassaden och började väntan i kön. Fick väl stå ute i ungefär tjugo minuter! Sen gick man igenom första lilla huset, där jag lämnade allt, orkade inte plocka i väskan. Sen vidare in i andra rummet där man fick sitta på en rad med stolar, och så fort någon reste sig, var man tvungen att flytta fram - vilket skedde ungefär en gång i minuten!?

Sen fick man gå fram och lämna in papperna genom en lucka och så började den långa väntan. Träffade två trevliga människor som visade sig vara från ungefär samma ställe som en annan. Jennifer från Karlstad och Daniel från Örebro! De skulle också åka iväg som Aupair. Trevligt att kunna prata lite och slippa vara själv!

Sen gick jag upp på stan och mötte mamma, handlade lite till lillebror och en tröja till mig. Käkade på kungshallen sen blev det en bio till! Cornelis - måste dock såga den lite. De skulle behövt göra filmen minst dubbelt så lång för att man ska kunna få all information som krävs. Riktigt hoppig!

Nu är jag iaf hemma. Efter en halvlång tågresa. Sitter i soffan och tittar på Småkronorna! Går väl sådär just nu för dem! Men, ska snart sova. I morgon ska jag träffa tjejerna i skolan och jobba lite! Fint!

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0