Bedtime!

Hjälpte Susanna förut! Det är en av de tjejerna som kommer gå med mig på skolan i NY. Gjorde om hennes blogg lite. Gick nog bra! Hon har inte kunnat se slutresultatet än, men det löser sig! I övrigt kollade jag på Skidskytte - damerna vann sin staffet! Go Sverige!

I morgon är skola och redovisning! Sen ska vi sitta kvar lite och göra våra grönsaksporträt! Ja det är lika tråkigt som det låter! Sen är det helg. Och vad händer i helgen?! INTE ETT SKIT! Så kom på något är ni snälla! Jag är ganska fattig så det får gärna vara hemma aktiviteter, som spela spel eller något liknande! Tack på förhand!

Nu ska jag bädda ner mig, snart sova!
Sweet dreams!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0