And so the story goes!

Idag är det fredag! Och även idag är det enda jag ser genom fönstret är den klarblå himlen! TJOHO! Det gillas skarpt! Vad som gillar lite mindre är att min katt ligger och kloar mig på ryggen och verkar inte fatta vinken när jag knäpper henne på nästan! Snart åker hon ut, den galningen!

Men idag då. Måste snart hoppa in i duschen, sen ska jag nog gå fram på stan och göra mina ärenden och sen gå hem! Fint. Fixa lite här hemma, Bl.a. packa ner kläderna från sängen i reseväskan, för ikväll ska Sofie Sova här! Sen fixa i ordning mig lite, göra någonting att käka, sen hämta Jossan och åka till Örebro som sagt! Ska bli trevligt att träffa alla tjejerna lite!

10(!?) dagar kvar till New York!
14 dagar till Washington DC
This will be my reality!

Over
- Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0