Action!

Live action i mitt vardagsrum! Katterna slogs förut! Innan pappa kom med kudden och slog dem åt varsit håll! Och ja - man måste ha kudde, sätter du ner händerna så har du många håll efter hugg och klor! Så nu sitter de instängda i varsit rum och surar ett tag!

Skolan tidigare! Dagens goda gärning blev att hjälpa en tjej som kört fast att komma loss. Tycker jag var väldigt snällt gjort! Sofie hjälpte också till! nu sitter jag hemma i soffan och dricker mitt isvatten! Mamma borde komma hem från jobbet snart, och pappa ligger i soffan och sover lite! Ikväll blir det käk med familjen sen troligen åka hem till lillebror och spela lite spel med människor!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0