2011

Då var det den första i första elva då! Eller 01/01/11 för den som inte hängde med där! Gårdagen måste jag säga var mer än bara okej! Blev riktigt bra med maten! Totalt tror jag det gick åt åtta hela skumpaflaskor! Ganska bra jobbat. Vi var ju bara sex eller sju stycken som drack av skumpan! Blev lite charader och fyverkeri och hela baletten! Spenderade en bra kväll med trevligt folk!

Vaknade upp idag och mådde faktiskt bra!? Så blev det att fördriva nästan tre timmar sittandes på bänkarna i Emmas och Davids kök! Mycket roliga och kanske konstiga samtalsämnen. Lite käk och förflyttning till köksbordet. Avslutade med en match på fotbollsspelet innan Kauka kom och körde hem mig, Annica och Joel! Nu ska jag ta mig en dusch, sen blir et nog att gå ut och röra på fötterna!

Love L,

Ambassaden - 2 dagar
Sista dagen i skolan - 12 dagar
Födelsedags/avskedsmiddag - 21 dagar
Fira med släkten - 22 dagar
Födelsedag - 29 dagar
Flyga till USA - 30 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0