11

Elva dagar kvar, var det idag får man väl skriva. Snart fredag och då är det bara tio! Vaknade med lite feber idag, men den blåste bort med vinden efter en hel del vilande och bokläsning. Varit och storhandlat till helgen med mamma! Kollar på handbollen också som Sverige vann! Fint, tycker dock fortfarande att gamlingen är bättre i målet! Låt han stå!

I morgon ska ärenden uträttas! Hämta jackan och gå på systemet. Hämta jossan innan det bär av in till örebro! Först hem till Malin med Sofie och Sofia. Sen vidare mot tybble där vi ska till Marie-Louise och ha en för mig, sista sammankomst med klassen! Ska bli riktigt trevligt. Det rycktas singstar, och även om jag ska vara nykter tänker jag inte backa! Lets go!

Nu väntar boken på att bli färdigläst! bara 50 sidor kvar!
Then Sweet dreams!

Love L,

PS, fick ett mejl från min värdmamma idag, så nu vet jag iaf vart jag ska när jag åker från skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0