Welcome!

To my veeeeeeery interesting life! It must be, I mean, you like comment eveeeery post I make! Ironi that is. Not that I want everyone to make a comment every time! But yeah, sometimes now and then. Haha, no compulsion but it would be nice every now and then. :)

Okej, åkte ju då som sagt till migg möte, som visade sig vara inställt. Men fick träffa min LCC, jääätte trevlig. Vi ska ses på onsdag igen, innan det är ett extra möte, eftersom idag inte blev. Så jag och Elin åkte omkring lite. Åkte till Maggie Moo's ice cream, allvarligt, sååååå sjukt gott. Mmmh, glass. Sen lämnade jag av henne och åkte till Michaela och träffade en massa trevliga Au pairer där. Hade faktiskt väldigt roligt.

Efter det tog jag mig hem. Har åkt nästan hela dagen utan GPS, det är faktiskt BRA gjort. Så när jag kom hem så slog jag mig ner vid de andra och tittade på film och pratade lite. Sen tog jag mig in till mitt rum. Nu ska jag bara hämta lite vatten sen tänker jag sova, varit en lång men bra dag! 

Sweet dreams! 
Love L, 

 
Mee today!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra bild Linda, du ser lite rufsig ut är det hårt att köra på vägarna i USA?

2011-02-21 @ 08:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0