Tisdag!

Jobbdagen över. Känns fint! :) Men det har faktikt gått väldigt bra idag. Men det är jobbigt att ha rolig också vettu! :) Så jag tänkte mest slappa ikväll. Vi har faktiskt(tänker faktiskt medge) SNÖ här idag!? Vad hände liksom. 23 + i fredags och idag 1+!? aja, snön är snart borta och de har lovat att det var de sista! :)

Gästerna åkte hem idag. Så det är lite tomt. Var riktigt trevliga människor och jag hoppas verkligen att jag får se dem igen :) Men, positivt är att badrummet är mitt igen! Mamma postade ett paket till mig idag. Hade tydligen bara kostat hundra kr, bra att veta! :D då får det vara upp till två kg.

Men nu ska jag mysa lite med mitt täcke! :)
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0