Så jävla intressant är jag!

Haha, måste jag ju vara. Eller inte. Det bara kliar i fingrarna på mig. Vill ha någon att skicka sms till, är så van att sms massor dagligen att jag får abstinens nu?! har ju gratis sms här med. Någon i USA som skulle stå ut med en massa smsbomber?! Sorry sverige - ni är för dyra! Haha, ne skämt och sido.

Pratade med "mina börder! i morse(lillebror, joel och twins)! UUUNDERBART! saknar de galningarna lite. Sen pratade jag med Malin Sofie och Sofia! ÅÅÅÅH! SAAKNAD! Ingen hemlängtan, bara saknad! Skickade ett sms till mormor idag faktiskt, det gjorde tydligen hennes dag, det är ju aldrig fel att få höra det! Mina snälla fina mormor.

Skulle behöva komma ut och springa, men jag har så himla ont i nacken just nu, måste sovit konstigt inatt, så jag vågar inte. Ska ta mig ut och gå en långpromenad senare! Efter maten tror jag, när barnen ska sova. Sen är det bara för mig att hoppa i sängen själv! Att börja 06:30 tar på krafterna. Ska även skriva brev idag tänkte jag! Ska börja nu, så måste Jen hjälpa mig att få tag på stamps som täcker utlandet! Så, SKA posta breven i helgen - JAG LOVAR! borde vara framme på en vecka sen! Här hanteras ju posten på helgen också (PIK)

Nu har jag snurrat bort några minuter här. Ska nog gå ut till tv:n och göra de andra sällskap. Så jag håller mig vaken! Blir nog någon form av middag ikväll och så promenaden då. Aldrig tjatig här? I morgon är det onsdag och då ska vi se om vi inte ska ge oss ut på en längre utflykt med barnen, Till den stora parken i Annapolis!

Kanske skriver ikväll!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Linda :)

Så kul att få läsa om ditt liv i USA :)

Ville bara säga att jag blir så impad av dig att du åka till USA och ser dig om lite. Hade jag haft lite mer stake i mig skulle absolut också göra som du :) Hoppas att allt är bra med dig. Din blogg ligger nu på mina favoriter :) Kram

2011-02-15 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0