One week in the house!

Yes, idag är det en vecka sedan vi flyttade till huset här! Trivs väldigt bra! Haha, gjorde ett litet hjärta i måndags som jag satte på kylskåpet till värdföräldrarna, de såg det först idag, men de blev väldigt glada, det är väl huvudsaken. Ska nog göra mig i ordning lite nu. Ska åka in till Annapolis och träffa Cassandra tror jag! :) Bara väntar på att få veta när jag ska åka.

På fredag ser det ut som om det blir Bio med en tjej som heter Elin! :) Ska bli väldigt trevligt! Och på Lördag ska jag åka in till DC och gå på Madame T's med Jen! It's going to be awesome! :) Vet inte om jag blir kvar där eller inte heller. Men vi får väl se :) Annars kanske man hamnar på en klubb! Familjen får besök i helgen! så ska kanske umgås lite med dem också :)

Fick sms nu, så bäst att skynda sig :)

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0