Meeeting!

Jepp, Au pairmöte på G. Ska åka ner till Navy skolans hockeyrink! dock tänker jag inte åka skridskor idag. Har fortfarande inte lärt mig stanna! Haha. Sen verkade som om det kanske skulle bli spelkväll hemma hos en tjej. Tror jag ska dit och säga hej iaf. Dock SKA jag hem i tid idag. Måste kolla upp om jag jobbar i morgon eller inte också. Hoppas nästan på jobb faktiskt. Vill umgås med barnen!

Lite bilder från igår får ni! En är till min granne hemma, gissa vilken bild?! :)
Love L,

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sköna bilder, jag tror jag vet vilken du ska skicka till en granne på gatan! Gillar den med dig i störtkruka, haha!

2011-02-21 @ 08:32:04
Postat av: Anonym

2011-02-21 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0