Lonely Thursday!

Sitter nere på mitt rum. Hade en ganska trevlig dag idag. Käkade frukost och tittade lite på tv, så lekte barnen själva medan jag fixade snacks, så gick vi ner till hamnen och kollade på båtar och lekte i lekparken, Sen gick vi hem, en enda stor uppförsbacke! Phu, käkade, så sov den lilla, medan jag och den andra förpassade oss till verandan och njöt av solen - i bara t-shirt! Tvättäkta svensk vad jag som bara lapade sooool! Sen när jag slutade så kände jag för att gå ut, fick den lilla med mig, så vi spelade fotboll och hälsade på grannens hund.

Kort resumé av dagen. Efter det har jag mest suttit inne på mitt rum och lyssnat på musik. Tittat på gamla bilder, bdb är bra att ha ibland! Haha. Ikväll har jag varit lite ensam. Men det får man vara ibland tycker jag. I morgon är det iaf BIO! :) Med Elin. Ska även käka, kommer bli trevligt trevligt. Och på söndag är jag inbjuden till spelkväll efter vårat Au Pair möte! Också väldigt trevligt! Inte lika ensamt!

Dreaming, hoping, for another try
I've been looking, searching, deeper down inside
And if I loose my way, I'll find another road
Cause I can make a change on my own

I'm moving on
And I'm gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life for me
I believe it finally
I'm moving on

Something, somewhere, that I long to find
I am learning, slowly, one day at a time
That if I loose and fail, I'll be fine

I will be just fine!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0