Last night in the dorm!

Oh, it's a little sad. Cause we're all like having fun together and have come pretty close in this few days. My roomie gave me a friedshipband today - that's really cute of here! I just have to tell you that the tour today was - AWESOME! You got to see it with your own eyes! The view is just amazing! Don't say you can imagine, cause you really can't!

Nog med engelskan. Suttit i Susannas rum och pratat av oss lite! Haha, vi är lite emotionella inför morgondagen! Sad but true! Men, vi får se det positivt, många platser att hälsa på! Haha, idag när vi satt på bussen in till Manhattan så bara hör vi hur Susanna typ tappar hakan och börjar skratta hejvillt och typ inte får någon luft! Det var en blandning av paniken(hon förstod precis just då att hon faktiskt var i USA och skulle stanna här i typ ett år minst!) och utsikten över staden som liksom bara reste sig framför oss! haha. Det blev ett enormt skrattande som nästan aldrig slutade! Fått se en hel del - ground zero, ESB, Rockfeller center, frihetsgudinnan och typ tusen affärer och lägenheter där kändisar bor!

Det är svårt att förklara hur det var, så det kommer bilder när jag har ett internet som går lite fortare! På bussen hem var vi först helt slut efter alla nya intryck, men sen började vi prata eftersom vi kom på att vi skulle lämna varandra i morgon. Man skulle faktiskt behöva typ en halv fridag så man bara kunde umgås och sånt. Men men, i morgon bär det av mot Rockville, MD! Yeah! mellan sex och sju timmar på bussen! Fräsch! Nästa helg så flyttar jag vidare till Annapolis, MD, tillsammans med familjen!

Nu ska jag sova. Klockan är 00:00 här, och "hemma på min gata i stan"
Där sitter min pappa och läser tidningen! Så hej hej pappa! :)

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0