Jag är en nööörd!!

Japp, haha, Ska börja att berätta om dagen först dock. Vaknade med spräng huvudvärk. Så jag vände mig tvärt och somnade om. Sen låg jag och drog mig lite i sängen innan jag tog mig samman och hämtade vatten. Sen kom A ner med lite frukt till mig, såå himla snällt. Pratade lite i telefon med Susanna och började känna mig levande. Hoppade in i duschen och petade i mig en macka. Sen sov jag lite middag och nu känner jag mig bra igen. Käkade lite glass som plåster på såren också, så gott med glass här! Väntar på att alla ska komma hem så vi kan fixa middagen och umgås :)

Till den nördiga biten! Haha, Ni kanske inte vet det där hemma, men som Au pair här är det tydligen ganska vanligt att man samlar på Quarters, och jag va bara tvungen. Har fått ihop ganska många måste jag säga. Så jag tänkte starta en lista här, och så styker jag över de som jag samlat på mig!

Alabama
Alaska
Arizona
Arkansas
Colorado
Connecticut
Delaware
Florida
Georgia
Hawaii
Idaho
Illinois
Indiana
Iowa
Kalifornien
Kansas
Kentucky
Louisiana
Maine
Maryland
Massachusetts
Michigan
Minnesota
Mississippi
Missouri
Montana
Nebraska
Nevada
New Hampshire
New Jersey
New Mexico
New York
North Carolina
North Dakota
Ohio
Oklahoma
Oregon
Pennsylvania
Rhode Island
South Carolina
South Dakota
Tennessee
Texas
Utah
Vermont
Virginia
Washington
West Virginia
Wisconsin
Wyoming

Har en del kvar att samla på mig! Men, har ju bara varit i USA i tre veckor, så jag tycker det är ganska bra gjort faktiskt! Mitt mål är att ha alla när jag åker hem, och sen ska jag göra en STOR karta av USA och rita upp alla staterna och limma fast varje Quarter i sin stat! Haha, vilket liv jag har!

Love L,

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha jag samlar också på dom!! :) hahaha har ca 20 stycken nu!! Det är faktiskt rätt roligt. Tänk på att det finns andra grejer en stater också, häromdagen fick jag en med Yellowstone på :) Hoppas allt är bra annars! Massa kramar / Emma

2011-02-24 @ 05:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0