It's fine

Onsdagen är så till ända. Såhär sent har jag inte lagt mig en vardag sen jag var på skolan. Haha. Men, haft en trevlig kväll. Min Lcc var här och hälsade på, hon är verkligen underbar! Sen åkte vi till Au pairmötet. Vi var bara några stycken. Men satt och hade trevligt iaf!

Elin skulle hem till Marieke efteråt och fixa till håret. Så jag hängde på. Hade riktigt trevligt, bara prata och umgås lite. Sjukt fint bor hon iaf! Och Elin blev fin i håret. Måste väl snart också ta en sväng med saxen, skulle behöva dejta en färgburk också, hum... Kanske till helgen, får se vad jag orkar.

Nu ska jag iaf sova!
I morgon är det torsdag!
Love L,

Lite extra tankar till min pappa idag!

Kommentarer
Postat av: -

vad har hänt med din pappa?

2011-02-24 @ 16:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0