Ingen sool..

Ingen sool ute idag, HAHA! Börjar bli bortskämd här! Så jag har inte kommit så långt med dagen. Tänkte jag skulle hoppa in i duschen nu och så får vi se om lilla mamsen vill skypa ikväll eller inte! Annars ska jag nog inte göra så mycket, eller jo, jag ska skriva brev, haha. Sen ska jag åka till Annapolis Mall och käka för att sen gå på bio med Elin! Ska bli trevligt!

Imorgon ska jag inta DC med Jen Jones! Awesome. Kan inte bli annat än bra när vi är i farten. Så får vi se om det blir så att jag följer med henne hem eller inte. På söndag är det iaf Au pairmöte för första gången, sen är jag inbjuden på spelkväll som jag är lite sugen att gå på. Måste tala med familjen bara! Känns som om jag inte kommer vara här alls i helgen. Och vi som får besök från NYC, men de stannar till Tisdag, så jag hinner träffa dem! Nu ska jag in i duschen!!

Love L,

--


And when you smile
The whole world stops and stares for a while
'Cause girl you're amazing
Just the way you are

Vi hade ganska roligt denna dagen :) Precis som vi alltid har! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0