I'm soo sorry!

Väldigt ledsen för den dåliga uppdateringen! Men vi har som sagt flyttat. Nya huset är amazing so to say! Har fått det stora sovrummet med eget badrum - TACK! Gillar mitt nya rum väldigt bra. Det är på nedre plan, så ganska kallt, och enda sovrummet här nere så! Kallt är bra, för som ni vet brukar jag OFTASTS, inte jämt, vara ganska varm av mig!

Veckan har fungerat bra måste jag säga. Kommer in i det mer och mer. Fick köra bil för första gången här idag! Va nervös, men S sa att han tyckte jag körde Bra, så nu får jag lov att göra det också! :) Börjar komma in lite mer och mer för var dag som går här i huset, så snart är alla lådor och sånt borta! Tror vi fått upp nästan alla leksaker! Något av det viktigaste ju!

Har bestämt skypedejt med mamma och pappa i morgon, 15:00 svensk tid, så blir väl att gå upp för mig ändå. Ska åka in till DC för att träffa Ida och några andra sen, va därför jag vill ta det på morgonen igen :) Pratat lite med några själar från hemma nu ikväll på FB också. Saknar er mer än ni tror! Skriver om att allting är så bra här borta, och det är de, men det betyder ju inte att man inte tänker på er där hemma! Kom ihåg det!

Men, nu tänkte jag vila lite, sen blir det mat och så ska vi säga hejdå till Ida. Blir inte sista gången vi ser henne(ska ses i morgon) men hon slutar jobba idag! Så på måndag är det mig och barnen på tu man hand! Kommer gå bra det här. Nu börjar vi komma in i det hela och behöver bara få igång rutinerna igen!

Lovar uppdatering nästan varje dag från och med nu
Nästan - kom ihåg det!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0