I'm here for you!

Ska snart lägga mig. Börjar 06:30 i morgon! Men först lite av kvällen. Familjen kom hem runt tre tror jag. Sen åkte jag med A och L till mataffären. Kände att jag behövde införskaffa balsam, är ju annan typ av vatten här! Sen låg jag på sängen och löste lite korsord innan det blev kvällsmat, våfflor med grädde. Sen tag jag disken så föräldrarna kunde dansa runt lite med barnen till musik! Var väldigt trevligt!

Lyssnar på lite underbar musik. Akustiskt enbart! Njuter lite av att bara få vara. Tiden går såfort här. I morgon är första dagen med barnen, ska nog gå bra det tror jag Gå till en lekpark och hoppa runt lite eller någonting! :) Men just nu är tankarna någon annanstans!

I know you can do this, you're strong my friend!

So don't let anyone scare you
You know that I'll protect you
Always, now through the thick and thin
Until the end

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0