Hum?

I sverige är det snö och lite kaos här och där med post som kanske inte kommer fram och skottning som sliter på de stackars ryggarna. Här ligger man i sin säng, i sitt nya rum och klagar för att det kanske blåste och bara var några plusgrader utomhus! Haha, jaja, man är väl aldrig nöjd!

Blev lite tårkalas när vi skulle säga hejdå till Ida idag. Har varit riktigt skönt att ha henne med första veckan! Känns som om  vi hade ganska många likheter trots våra olikheter! Kommer sakna dig här! Men är glad att jag lärt känna dig ska du veta! Sen fick jag ett samtal från Susanna så vi pratade nästan en timme, vilket fick mig inse att jag saknar alla tjejer från skolan! Usch ni är bra! <3

Men nu tänker jag sova!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0