Hello again!

Long time no seen! Everything is happening so fast. Yesterday I arrived to the family! They are great! Anice and warm family and i really think that I'm going to be just fine here! Yesterday it got so late, because the bus was delayed, så we orded pizza! Then Ida took me to her friend Linda, and I got to med Adam, Åsa, Elin and her boyfriend Chris! All very nice people! I like the whole situation. The family is great, and the people I've meet so far is awesome!

Today we went to Tyson Mall - Oh my. It was like big BIG! It was fun to see, I just bought a new nailpolish, it is purple! Like a lot. And then it was dinner, and dessert - verry good! So now I'm just sitting in my bed, the kids just said goodnight! I think I'll do the same soon, although it's only 09:00 PM!

--

På svenska då, för er som inte gillar engelska, eller inte fattar vad jag säger! Efter lite förseningar på bussen igår så kom jag tillslut fram! Var sjukt nervös men så fort jag klev av bussen och fick möta familjen så försvann det. Alla är verkligen superhärliga. Vi fick beställa pizza eftersom det blev så sent. Satt och pratade lite. Sen tog Ida med mig till en kompis där jag fick träffa några andra Au Pairer! Väldigt trevligt folk. Kom i säng runt tolv och somnade som ett litet barn!

Idag åkte vi iväg till Tyson Mall och kollade runt lite. Det var typ stort... Enormt kanske passar bättre! Haha. Men fanns några riktigt trevliga affärer. Men jag var så övervälmad att det bara blev ett nagellack med hem! Ett snyggt lila, men jag har ju ingen nagellacksborttagning än, så jag kan inte måla på det! Sen åkte vi hem och då bjöds det på mat! Fläskfile med potatismos och sallad, och till efterrätt blev det päronpaj - Gott!(Om du bara visste hur mycket nytt jag testat dessa dagar skulle du bli stolt mamma).

Ida och de andra skulle gå ut ikväll, men jag känner enbart för att ligga i sängen och läsa en bok. Smälta allting lite. Hade varit trevligt att gå ut med de andra och ha roligt, men jag har ett år på mig! Just nu vill jag bara njuta lite. Nöööjd kan man kalla mig! I morgon kommer Paige - min LCC hit och ska prata lite med oss. Bl.a. om vad som händer med flytten och det, byta grupp och så. Ska skypa med min underbara familj också, för första gången sen jag åkte till USA! Tror det var allt för nu. Undrar ni någonting kan ni fråga!

Love L,

   
Susanna! :)                New York!                   The view                    Time square

Kommentarer
Postat av: Susanna Haraldsson

Älskar bilden på mig(ego), men serriöst, superfin! Säg till när telefonen är din, date! Vad heter du på skype? susanna.haraldsson är jag iaf! Kramar

2011-02-07 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0