Happy valentines day!

Idag har jag haft barnen på tu man hand! Vi hade riktigt trevligt! Åt frukost, kollade på Dora, gjorde oss i ordning, käkade snacks, åkte till parken, åt lunch, den ena sov och den andra gjorde lite "arts and crafts" och sen var det eftermiddagssnacks, och efter det var dagen slut! Väldigt smärtfritt och vi hade mycket trevligt också. När S kom hem så rycktades det om att åka till Annapolis Mall, så när de frågade om jag ville följa med så gjorde jag det.

Gick runt lite själv, och självklart åkte jag i fällan, handlade två riktigt söta klänningar, tycker jag iaf. Även två stora ringar och några armband! Sen gick jag till lekplatsen där de andra var. Åkte och hämtade A innan det blev middag på restaurant, åt en jättegod pasta! Var väldigt trevligt att umgås med familjen. Blev dock lite sent, så jag är heeeelt slut just nu.

Bara ett litet instick - Hörde en reklam idag som jag gillade. "Valentine doesn't say I love you, it says I love us". Tror vi har missuppfattat det lite med tiden. Alla gör en sån stor grej av det! Själv var jag nöjd där jag var. Så alla mina nära och kära där ute, jag sänder lite kärlek till er, för att ni betyder någonting för mig! För att ni hjälper mig och finns där, för det är sånt som betyder någonting! Happy valentines day to you all!!

Sweet dreams!
Love L,

 
Klänningarna, vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Malin

tjusigt! :)

2011-02-15 @ 07:49:14
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/
Postat av: Annica

Jättefina klänningar ju! :) Gillar den randiga, lite små fräck ju!

<3 på dig!

2011-02-16 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0