Good night!

I dubbel bemärkelse! Time att sova, men först kvällen! Åkte ut till Severna Park och hämtade Cassandra, jättefint hus bodde hon i! Sen drog vi downtown Annapolis och satte oss på starbucks! Pratade lite och umgicks, Var vääldigt trevligt måste jag få säga. Så vi ska titta lite på kurser i skolan, om vi kanske ska läsa någonting tillsammans, Kanske även ska skaffa gymkort där hon går, så man har någon att göra det med! :)

Måste också tillägga att jag inte längre är jättekräsen! Har testat massor med olika nya grejer sen jag kom hit! Som jag dessutom tycker om :P haha. Knäpp är jag! Ex, spenat, ärtor, annanas, plommon, päronpaj(varm), bönor, röda vindruvor och massa mer, kommer inte på allting nu. Är faktiskt lite stolt över mig sjäälv! Haha. Så är det när man inte bor hemma och inte "vågar" säga nej ;)

Men nu, sooova.
Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0