God morgon!

Hey! Precis skypat med min underbara mor i 40 minuter. Papppa var också med en stund i början! :) Det var riktigt skoj! Så tipset om att man inte ska prata med sina föräldrar på tre veckor lyder jag inte, men vet ni vad? Jag känner ingen sjuk hemlängtan heller! Ska skypa med Malin efter att jag duschat också tror jag! :)

Annars har det inte hänt så mycket. Klockan är ju bara halv nio! Men ska väl ner och äta frukost efter att jag pratat med Malin, sen får vi se om jag hinner prata med lillebror! Paige kommer i eftermiddag och så ska jag prata lite om vad det är som händer nu med A&S! Men kan jag upplysa er mer om hur mycket jag trivs? Hoppas ni fått den poängen klar! :)

Men nu skriker min kropp efter dusch!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0