Glad överaskning!

Har varit en lång men rolig fredag. Började med följa john i morgon trafiken, Alltså, trots att det är SEX FILER på vissa ställen är det tp stop!? Helt sjukt Men vi kom fram hela och fräscha så! Gick till doktorn med den lille. Efter det så ringde vi till Ida och Chris. Vi bestämde oss för att åka och hämta dem. Har haft en superbra dag tillsammans på Building Museum. Käkat lunch och lekt! Sen blev det långa vägen hem igen.

Väl hemma hittade jag en våg, och tänkte att mjo, jag ska nog våga ställa mig på den! Och efter en hel dag av käkande, och med full mjukisdress så vad jag nästan 6 kg lättare! Mycket glad överaskning! Bara tänka sig när jag väl börjar träna nu då! I like i like i like!!! Nu är det helg! Inleds med Bio i kväll, och så troligen lite shopping i morgon! Nice!

Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0