Friday!!! Tomorrow...

Yep, nu är torsdagen snart slut. Okej, hon är bara tjugo i nio, men när jag ser klockan på datorn(den svenska tiden) blir jag bara allmänt trött och vill lägga mig och sova! haha. Så ska faktiskt göra det snart. Ska hämta lite mer vatten så jag överlever natten sen ska jag SOOOVA!

Har varit en ganska bra dag idag med. Va dock så otroligt trött när jag slutade att jag var tvungen att sova en liten stund. Blev dock väckt av ett väldigt glatt leende som ville spela basket med mig, kan man säga nej? Ne såklart, så blev lite basket och sen käkade vi.

Blir bio i morgon med Elin. Får se om någon annan är sugen på att hänga med! Blir trevligt i vilket fall som helst. Yeah! På lördag blir det kanske Mallet, sen kommer Ida och Chris hit på middag! Ska bli riktigt trevligt! Söndag - hum. Någon som är sugen på att följa med och åka däck på snön i någon skidort? Please? :)

Time to sleep.
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0