Friday night!

Har varit ute på roadtrip med A, har fixat Social Security nr och införskaffat mig frimärken, sen åkte vi och handlade, verkligen storhandlade. Inhandlade Rocky Road ice cream som jag tänkte avnjuta lite ikväll när jag kommer hem. Men innan det är det Annapolis Galleria - middag och bio med Elin :) Ska bli väldigt trevligt. Vi ska se "The Roommate", tror den hette så!

Pratade med mamma och pappa idag också. En heeel timme! Börjat kolla lite smått på när de ska komma hit och hälsa på :) Så nu ska jag spara pengar till det också. Får se hur mycket pengar det går åt i helgen, om jag kanske inte kan lägga undan lite till! :) Skulle dock behöva införskaffa mig en svart munkjacka. Hum, och sommarskor?! crazy, jaja, vi får se. Nu ska jag göra mig i ordning lite grann innan jag tar och ger mig iväg! :)

Hoppas ni alla har det bra! Och om ni har några frågor, fråga på!!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0