Feels good.

Är det inte härligt när man märker att det finns människor från lite oväntade håll som följer en?! Blir både glad och positiv när jag får små trevliga kommentarer från alla håll och kanter. Jag tackar så mycket, verkligen. För det får de ibland kanske inte så positiva humöret att bli positivt.

Min nacke är dödens, har masserat och smörjt in med någon slags gel nu, så hoppas den håller i morgon. Blev ingen promenad, men ungefär 21 sudoko, ett halvlångt treevligt samtal med Susanna och ett x antal avsnitt av OC. Ett glas apelsinjuice också! Ändå trevlig kväll. Åt middag med familjen och lekte lite med barnen på min fritid också. Men nu är jag lagom slut och ser fram emot att få soova gott och vakna utvilad!

Sweet dreams
Love L,

Ibland tänker jag faktiskt att jag ska gå ut och bara sätta mig i soffan med mamma och pappa
Tills jag upptäcker att jag ju faktiskt inte är hemma, utan ganska långt bort.
Det är de där småsakerna som är svårast att vara utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0