DC

har precis mysit in mig i mina fina stickade sockor från mor, och joggingbyxorna och min varma fina "Värmeservis i Kumla" tröja från morbror! Har varit en heldag idag då! Började med duschen innan jag hade skypedejt med min mor! Far tittade även in ibland han också! Var trevligt att kunna pratas vid lite! Försökte bjuda in lillebror, men han ville inte.

Sen gjorde jag mig i ordning och gick upp för att fika med värdfamiljen och några gäster. Väldigt trevligt. Så fick jag skjuts till Metron och åkte in till Estern Market där jag vandrade omkring lite för migsjälv innan jag mötte upp Ida! Gick på marknaden ett tag innan vi började dra oss mot kongressen(vita huset). På vägen stötte vi på en massa människor som va klädda i, eller klädda och klädda, de hade bara underkläder på sig. Då kom vi ju på att det var underklädesloppet, med Valentines tema! Haha, var riktigt roligt att se.

Sen gick vi och tog lite bilder av Domstolen och Kongressen och njöt lite av solen, trots att det blåste. Mötte upp Elin och Åsa för att sedan gå till National Museum of American Indians. Såg på några dansgrupper från Bolivia som dansade lite folkdans och sånt. Vissa var riktigt duktiga. Sen gick vi runt och tittade lite innan vi kände oss hungriga.

Så vi gick ner mot China town och förbi Capitals hockeyarena och satte oss på en trevlig bar, och jag kommer inte ihåg vad den hette!? Joe någonting. Måste fråga Ida. När vi käkat lite kom Idas pojkvän också dit, och en ros till sin flickvän hade han med sig - vilken pojkvän! Sen fick jag dra mig mot metron och blev sedan upphämtad vid ändstationen. Väldigt trevlig dag och jag börjar känna att jag hittar lite mer för var dag och får lite mer kött på benen. Har pratat lite med Susanna ikväll igen - kändes bra bra, och nu tror jag att jag ska säga godnatt och sedan lägga mig och se på serier eller någonting! :)

Love L,

   
 Underklädeslopp!         Domstolen!           Vita Huset!                  Jag, Ida & Indianen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0