Dags att packa ihop då...

Japp. Time att packa ihop alla grejer. Funkade tydligen inte... Ne, haha, lyssna inte på mig. Allting funkar suuuper! Men i morgon ska vi alla tillsammans flytta till ett hus! Ska bli väldigt mysigt! Med en egen bakgård och sånt! Så ska packa ihop alla kläder och sånt så vi kan ta det i bilen i morgon.

Dagen har varit väldigt bra. Jag och lilla L har spenderat hela dagen tillsammans. Och under middagen och läggdags var vi helt ensamma - funkade kanoners! Han somnade till och med. Sen lekte vi lite med Ida när har vaknat. Även Gjort chokladbollar till Au Pair-mötet imorgon! Sen hämtade vi A från en playdate. Har precis käkat mat och sitter somsagt och försöker få ihop min väska. Ikväll ska vi åka och spela innebandy! Love that! Tror Adam och Linda skulle dit också, så det blir roligt när man känner igen några! 

I morgon är det lekplatsen och Tysons Mall som gäller innan vi åker till vårat nya hem. Ser ut som om jag ska få enda sovrummet på nedre våningen! Awesome. Verkligen supersnällt. Kommer bli bra med egen trädgård att leka i och lite mer yta! Men, kommer väl typ lämna barnen sen är det dags att åka till mötet, men det ska också bli trevligt! Träffa några som man pratat med och så! 

Nu ska jag göra färdigt väskan! 
Love L, 

 
I'm so happy I did this for me in the end.
I feel stronger than I have in months
Sure it can be a litte lonely from time to time
And everyday won't be a good one
But if you only could see me in this world
You would know what I'm talking about!
Home will always be where the family is
But for now I am perfectly fine right here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0