All by myself!

Ligger i min säng. Hos er är det mitt i natten, här är det typ lite över nio! Men jag är trött. Idag har varit en såndär dag när jag fick sluta och sen kände jag verkligen ingenting. Haha, har bara suttit och tittat på tv och inte gjort mycket väsen för mig. Skönt. Men nu ska jag sova och se om jag inte kan lyckas vara lite piggare i morgon. Gå iväg till en lekpark och leka lite! Blir bra.

Så sov gott världen!
Love L,

Jag vaknade en morgon, från en dröm jag hade
jag drömde att jag kunde sjunga, men det kan jag inte

Jag gick ut en kväll, för att känna lukten av våren
för jag trodde att jag kunde känna igen, men det kan jag inte

Universum är ett monster, men det har sparat dig och mig
jag gör vad som helst, för att få ditt liv att verka bättre

Ibland är en dröm
det finaste man har


Bara för att jag tänkte på min lillebror precis! I miss you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad lustigt Linda, precis den bilden på Robin tittade vi på i måndags i pausen på matchen mellan DIF och Frölunda när Robin och Linnéa var här. Skrattade lite åt jongleraren som jonglerade sig ner i poolen och mindes den fantastiska semestern!

2011-02-23 @ 09:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0