Åååh, svenskar!

Haha, Ligger och läser lite på Aftonbladet såhär på morgonen för att vakna. Det är ett JÄVLA tjat rent ut sagt, om Björgen som vann dubbeljakten. Bruden har astma, FÖRBUNDET HAR GODKÄNT MEDICINEN? Om det är någons fel så är det väl iaf inte hennes? Tydligen går ju svenskar på samma? Snaaark på att vi alltid ska gräva efter någon sorts skandal! Haha. Kan vi inte klaga på Kallas urusla växling i stället?!

Nog med irritation! Hade en jäätte trevlig kväll igår med Elin. Gick runt lite på Giant och kollade, köpte huvudvärkstabletter! Sen blev det Subway för lite mat. Mycket good macka! Så åkte vi iväg till bion, va väldigt tidiga! haha. Men det var sjuuuuukt sköna stolar. De liksom lutade sig backåt när man satte sig. Underbart! Haha! Dock gäspade vi ikapp lite. Skulle kanske inte valt den halvsena bion Haha.

Men vi såg iaf Just go with it som var väldigt rolig! Bästa kommentaren i hela filmen var ändå "I did sheep-E-R" Haha, trodde aldrig att vi skulle sluta garva. Och folket i biosalongen började lite smått titta på oss ibland! Men, sen var det dags att ge sig ut i kylan och ta sig hem. Somnade riktigt bra igår kväll tror jag!

Idag blir det nog säkert en sväng till Mallet lite. Gå runt och kika. Skulle verkligen behöva en vanlig svart tröja?! Ska se om jag inte kan hitta det. Ska se om jag kan ta mig förbi gymmet och kolla vad priserna är och så, så man kan börja i veckan. Skulle ju bli onsdag i sånt fall! Fint. Ikväll kommer Ida och Chris! Underbart!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0