Volonteer work!

Japp - idag har jag spenderat mina första, troligen också sista(:/) timmar som volontärarbetare på en amerikansk skola! De hade någonting som kallas "Holiday shop" Där barnen får gå in och handla presenter till familjen. Allting kostar 2 dollar - och jag måste få säga att vissa saker ändå var riktigt bra! Var iaf sjukt roligt och jag känner lite sorg över att vi inte har lika mycket sånt hemma i Sverige!

Annars då? Jo - jag skulle i princip göra vad som helst för att få lakrits just nu. Gärna turkisk pebber, men helt allvarligt så hade det inte spelat någon roll, bara lakrits i vilken for som helst! Man blir ju nästan gråtfärdig. Jag kan helt ärligt inte komma på någonting som tar bort det suget. Var väl en jävla dålig grej att bli besatt av?!

Sitter just nu och tittar på Capitals - Toronto. Står faktiskt 3 - 1 till Caps efter två perioder. Så nu tänkte jag gå upp och ta mig en macka eller någonting, sen se klart sista perioden och sen blir det nog till att sova. I morgon blir det en heldag med familjen!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0