Tycker till...

Nu ska jag tycka till igen! Satt i min säng och tittade på film och blev så förbannad rent ut sagt. Jag vet att det är en film men det händer så ofta i det verkliga livet också. Vad är det då som stör mig? Jo - folk som väljer att förbi se saker, men som sen anväder det som pikar eller försvar när man känner för det. ANTINGEN ELLER! Väääldigt irriterande är det. Har man gjort det valet får man faktiskt svälja sin stolthet och lägga det bakom sig, annars har man en annan utväg! Film *#?!@ rent ut sagt.

Varit en lugn måndag i övrigt. Gjorde lite knäck, myste och fixade nästan färdigt våra godisburkar som vi dekorerat själva. Dem blev jättefina! Vi har en kvar, så jag tänkte jag kan ta kort på dem i morgon så kan ni få se hur de ser ut! Jobbat lite på fotoalbumen, så nu har jag bara ett kvar, och sen de nya bilderna som ska framkallas, men det får vänta till typ sista veckan! Inte börja prata om det nu - det är skrämmande!

Ligger och tittar lite på tv, men tänkte faktiskt sova snart!
Love L,

"Ibland undrar jag hur de vuxna kan veta så mycket om de sakerna de varnar oss för?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0