Soon it will be over

2012 that is! Fredagen har varit väldigt trevligt. Bjudit på mycket lek ute, mitt första besök på Trader Joe's, bilköer och på eftermiddagen kom våra nyårsgäster från New York. Har varit en väldigt bra fredag, mycket värme, god mat och fantastiskt sällskap. Klockan är nu tio och jag är totalt slut för att vara ärlig!

I morgon är sista dagen på året 2011 - ett år som har förändrat väldigt mycket. Summa summarum och med facit i hand så kan jag nog säga att denna resa har hjälpt mig på alla sätt och vis. Det går egentligen inte att beskriva. Jag är den samma, men ändå så annolunda. Kanske drar en längre historia i morgon, men nu tänkte jag faktiskt att jag skulle gå och lägga mig!

Love L,

Ingenting som utvecklas följer sin ursprungliga plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0