Slagen hjälte!

Det är bara förnamnet idag... Jag kan inte minnas när jag var såhär utslagen sist - och det är då inte sömnbrist för så mycket som det har sovits på senare tid har det nog inte gjorts sen jag hade en läggnings tid! Men en riktigt trevlig dag har det varit. För mycket mat och annat gott att äta! Jisses.

Nu har jag bäddat ner mig - barnen ska väcka mig i morgon när de vaknar. Måste ju komma upp och titta vad tomten har lämnat i min strumpa! Haha, sen blir det nog skinkmackor till frukost. Ledig på måndag och det tackar vi för. Skulle behöva städa, men det är svårt när man har grejer högt och lågt?!

Love L,

En knuten näve kan varken ta eller ge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0