Pysslande

Mina fingrar blöder - faktiskt helt bildigt och bokstavligt talat. Har fixat och trixat hela kvällen och "bara" skära mig på tre fingrar. Vassa scrapbook knivar jag handskas med. Men - bra som tusan blir dag. Är väl klart till 60% nu. Hoppas på att vara färdig nästa vecka någongång.

Idag har mina små monster varit väldigt snälla. Lekt i parken, gått en promenad, tittat på film, lunchat hos Katrine och efter våran eftermiddagsnap så spelade vi lite spel. I morgon ska vi packa ihop och åka till Building museum och leka lite. Kanske gå ner mot Capitolium om vi har tid!

Tänker försöka sova nu, så jag får någon timme extra!
Love L,


I'm amazed,
At the fact that you found much strength
You were down and got up again,
And all that you have done,
Woah oh, and I'm amazed

I'm amazed,
When your smile is pourin' over me
That you achieve when it's out of reach,
Then I know you're the most beautiful, beautiful girl to me
When you laugh and you call me names,
And you play those silly games,
Then I know you're the most beautiful, beautiful girl to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0