Movie Tuesday!

Japp - Filmtisdag innebär att alla smarta människor i Amerikat som har orkat införskaffat sig ett biokort får gå för $6 under tisdagar, istället för normalpriset $10.50. Likförbannat så har ju jag inte kommit så pass långt än. Dock tänker jag inte gråta för det - idag bjöd nämligen den fina personen i kassan på det!

Katrine och jag såg "New Years Eve" och jag önskar för tillfället att jag hade fotografiskt minne så jag kunde ha citerat ett tal. Den drog igång riktig fart i kugghjulen och nu jävlar snurrar det på som aldrig förr. Jag tänkte därför dela med mig av en anledning till att jag håller hemligheter för er alla där hemma!

Nämligen... Hum - jag tror jag ångrade mig. Blir inge hemlighetsavslöjande idag. För det första vet jag inte riktigt vad jag ska avslöja. Och skulle det bli någonting så skulle ni bara sucka djupt för det skulle nog till 99% chans ha någonting med mina tankar/känslor att göra - och i ärlighetens namn är det ju typ endast det min blogg handlar om. Jag menar, det känns väl inte speciellt nödvändigt at "belöna" er med mera sånt!

Ne, nu tänkte jag dra på min nattluvan och sova lite!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0