Måste sluta läsa...

Tidningar på nätet. Helt allvarligt så kan jag bli så frustrerad när jag läser vilka riktiga idioter(ursäkta ordvalet) det finns. De verkar ha noll verklighetskontroll och ännu mindre medmänsklighet i vissa fall. Oooh, det riktigt kliar i ryggraden på mig. Men det är väl bara tur att jag inte läser amerikanska tidningar då!

Känns ju lite skumt att det är julafton på lördag. Hur hände det liksom? Verkligheten både springer ifrån en och kommer ikapp en. Behöver verkligen prata med mamma lite! MAMMA - jag sitter på skype mellan 15:30 och 18:30 i morgon, snälla kom in! Annars får du skicka ett sms!

Vet ni föresten vad jag har kommit på idag? Hur himla mycket man saknar vuxensällskapet i detta jobb. Jag älskar barnen och familjen - men man får så himla mycket mer energi när man har en vuxen att prata med lite då och då. Barn är rara och snälla, men de har inte alltid så användbara svar på livets problem.

Talade med en saknad människa idag, Sofie. Hon hade inte visat några livstecken på ett tag så jag kände att det var dags att kolla så hon mådde bra! Var trevligt att få prata lite med Sverige! Men nu tänkte jag skulle lägga mig och se sista minuterna på hockeyn som Caps verkar vinna!
Love L,

Handling betyder mer än ord - värt att tänka på kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0