Lucia vaka?

Galet trött är jag, men jag har iaf haft det väldigt bra sedan sist! I lördags åkte vi och fixade gran, bakade pepparkakor, åt riktigt good middag och sen under kvällen så klädde vi granen. Var otroligt mysigt att bara umgås med familjen. Lyssnade på lite julmusik och njöt av den trevliga kvällen!

Söndagen blev till att umgås med Katrine! Åkte till IKEA för att käka lite, sen kom vi på att vi ville göra lite julpyssel. Så vi köpte varsit pepparkakshus och grejer till Knäck! Senare blev det middag med hennes värdmamma innan vi gick över till lägenheten och började! Riktigt skoj hade vi iaf! Riktigt duktiga var vi med!

Idag har varit en väldigt lugn dag. Min äldre hade playdate efter skolan, så det har bara varit mitt lilla monster och jag! Varit ute en hel del och njutit av den friska luften. Kvällen avslutades med lite pysslande här hemma. Och nu tänkte jag faktiskt att jag skulle lägga mig, blev ganska sent igår. Kommer sakna Lucia i morgon! Någon som tänker gå på något firande? Eller någon som kör lussevaka idag?

Saknar mitt Sverige lite mer för var dag som Julen kommer närmare!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0