Kom igen nu!

Fortfarande inte helt frisk, jävla skit mage rent ut sagt! Dock kan jag ju äta nu, men varje gång jag äter så mår jag lite sämre ett tag efteråt... Men det går ju över efter ett tag så vad är problemet liksom? Jo, att man blir så snuskigt trött! Klockan är tio över åtta och jag är färdig för att lägga mig! Nu är jag gammal igen...

På tal om gammal så 60 dagar kvar tills jag blir 23?! Hallå gammal tant! Haha, nä skämt och sido, men lite sjukt är det ändå. Och för att ge er "a heads up" so to speak - ja, jag kommer hem innan jag fyller år. Sen är när frågan för er ;) Pillutta dig pillutta dig! Haha, ne det är nog bäst jag slutar innan jag skriver någonting värre!

Really tired here...
Love L,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet nått som inte du vet, pilutta dig med:)

2011-12-01 @ 06:44:32
Postat av: Malin

Krya på dig =) Skype snart?

2011-12-01 @ 08:37:14
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0