Julafton!

Enligt svenska klockan har det varit julafton i lite mer än fyra timmar - Så GOD JUL Sverige! Idag hade jag heldag med min äldsta - vi gick på bio, tog kort i en kortkiosk, myste på mallet och hade allmänt trevligt! Fixade lite bordsplaceringar till i morgon och så. Blev god middag med familjen på kvällen och nu är jag helt färdig.

Jag måste erkänna att lite jobbigt är det att vara här borta - julen är ju ändå den tiden då allting alltid varit som det alltid brukar vara liksom. God mat, familj, nära och kära. Men som tröst har jag väl värdens bästa värdfamilj som jag ska få spendera jul med - alltid en tröst. Så måste jag tacka Mamma&Pappa, Mormor och Morbror för julklapparna! <3 Hoppet om en ny dator dog ut för länge sen, men kanske en telefon - eller spara? Får se.

I morgon bitti ska jag följa med S och köpa fiskar till barnens Akvarium som de ska få på Juldagen(för den som inte vet så firar man faktiskt jul på... JULDAGEN här) Sen blir det ett tappert försök till Svenskt julbord - vi har skinkan och prinskorven! Behöver man någonting mer liksom? Kommer bli trevligt!

Tack så hemskt mycket för julkorten:
Mamma&Pappa
Mormor
Farmor
Malin
Emma & Micke

Och Sofie för ditt fina julbrev - fast någon på posten hade stulit min present :(

GOD JUL!
Love L,

Grattis på födelsedagen världens bästa mormor - saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack för din omtanke jag saknar dig ochså Ha en GodJul Kramar till en underbar tjej Vi ses snart Mormor

2011-12-24 @ 17:48:08
Postat av: Annica

Inte fått mitt julkort?:/

2011-12-27 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0