It's hard.

Idag har jag väl varit "en smula" mer frånvarande än vanligt(läs brutalt). Jag vet inte alls vart huvudet håller hus, det enda jag vet är att det inte riktigt är med mig idag. Dessutom, till råga på det, så hade jag en sån dunkande huvudvärk att den inte ens försvann med en huvudvärkstablett. Men jag tog mig iaf ut en sväng med Katrine, lite mat och samtalande. Blev en sväng på Target också - farligt att gå på Target, var dock väldigt duktig idag.

Idag har jag också börjat provpacka! Packade faktiskt så bra att jag kan låta ena väskan stå packad - den innehåller ändå bara en massa sommarkläder, böcker, papper och en massa småsaker som jag inte behöver. Den kom upp i 20.4 kilo - vilket är perfekt. Har två grejer till som jag ska stoppa ner där, och då kommer den nog hamna på 22 kilo. De va de kilona jag hade med hit - upp till bevis hur många extra det blir att packa med hem. Kändes lite som en sten som lättade när jag insåg att jag faktiskt fått ner väldigt mycket i väskan vilket betyder att jag nog inte kommer behöva skicka hem någonting! Det enda som är kvar är ju typ kläder och sånt(elektroniken ska i handbagaget). Så nu kan jag koncentrera mig på att njuta lite.

Ska försöka släppa allting till efter nyår, sen kan jag börja med den inre stressen. Idag ansökte jag iaf om bidrag, plus att jag mejlade en av de lärare som stod angiven för att kolla upp lite grejer - så jag kan hänga med i pluggandet. Så just nu har jag ju koll på allting igen. Nu tänker jag dock lägga mig och sova. Sliten kvinna!

Love L,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0