Hemlighetsmakeri...?

Jag älskar att överaska folk, planera i smyg och verkligen skryta om att jag har hemligheter - haha, kanske inte så charmerande, men det är då verkligen ett ärlighetens ord! Vad jag där emot avskyr är när folk gör så emot mig. "Jag vet massor som inte du vet"... Om vad då? Stora grejer? Små grejer? Helt enkelt obetydliga grejer? Haha, det svider att bita i det sura äpplet, ändå är det inte riktigt så illa att jag ens överväger att sluta själva! Förlåt!!

Idag blev jag helt färdig med barnens julklappar - inslagna väldigt fint. Tänkte ta ett kort till i morgon och lägga upp. Nu är det bara värdföräldrarnas kvar, och jag har verkligen hittat värsta perfekta. Men... alltid detta men - jag kommer inte kunna köpa den fören nästa fredag!? Dåligt med pengar! Dock har jag blivit försäkrad om att den kommer finnas kvar då det inte är högsäsong för just "det" nu, tur det! Och den där datorn jag så gärna ville ha får ligga på is ett tag! Tänkte att jag kanske hinner spara ihop tillräckligt med pengar någon gång när jag kommer och hälsar på! Har blivit bättre på att spara! Men i juletider(och min enorma klantighet) är det lätt att bli fattig ibland!

By the way - är det någon där ute som har sett "The blind side"? Om inte - se den! Första gången blev jag helt gråtfärdig(ja, jag är blödig av mig, men det här var på riktigt) Det är en sann historia om en Amerikansk fotbollsspelare. En hemlös mörkhyad man som blir adopterad av en rik, vit familj. Man får se hela kampen - från att knappt kunna läsa, alltid känna sig utanför på en skola där nästan alla andra är vita, rasism inom sporten o.s.v. I slutet av filmen får man reda på hur det gick, och hur han lever idag!

Nu ska jag sova!
Love L,  

Så jag lovar ingenting! Jag säger hellre förlåt - vi ska va dom vi vill vara, hellre nu än efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0