Harmony

Idag fick jag en utav de där konstiga känslorna. Barnen och jag promenerade till metron efter att ha ätit lunch med min värdmamma, och helt plötsligt så fick jag en känsla i hela kroppen - "it all makes sense now". Ibland så händer det brukar de väl säga på Triss. Det går liksom inte riktigt att förklara.

Hämtade min värdmamma på kvällen, och spenderade lite tid med familjen innan jag fick ner och fick något konstigt ryck. Så jag började städa/packa/slänga saker. SJUKT vad mycket skit man kan samla på sig under dryga året. Intressant att gå igenom iaf. Börjat lägga i grejer lite smått i väskorna så jag slipper kaoset i garderoben. Har ganska mycket tid kvar, men om jag känner mig själv rätt så sitter jag väl natten innan och funderar på hur jag ska kunna få med mig allting hem. Haha - typiskt.

I morgon är det fredag och då ska det dammsugas här nere, och så ska vi städa barnens rum. För vi ska få besök - en del av "familjen" kommer ner och ska spendera nyår med oss. Kommer nog bli väldigt trevligt. Och ja - jag tänker fira nyår med min värdfamilj. Då vet jag att jag kommer ha en trevlig kväll!

Nu tänker jag försöka sno lite sömn
Love L,

--

I'm not scared
'Cause I know there's something out there waiting for me
And I swear that I'll find it someday, just wait and see

I don't care that you call me crazy
I can't stay 'cause I need room to breathe
There's nothing left to say, Better sorry than safe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0