Fun fridaynight!

Fredagen den andra december! Efter att min arbetsdag var över började jag städa lite i mitt rum, och innan jag visste ordet av det så hade jag möblerat om... Så tokigt. Så kopplade jag in min julbelysning. Brukade ha lampor över sängen, har saknat det de senaste åren, så blev lite nostalgisk och införskaffade mig nya!

Sen duschade jag och gjorde mig i ordning lite och åkte hem till Katrine som fyller år idag! Blev ett tappert försök till "beer pong" med Nadia, riktigt roligt kortspelande med Elodie och en hel del skratt överlag! Var väldigt trevligt iaf - är dock snuskigt trött nu, så jag tänkte sova och sen i morgon ska jag städa badrummet!

Love L, 

 

Det är inte hur man har det
Det är hur man tar det
Och när man längtar tar saker tid
Det är nåt mellan oss, mellan oss och världen
För långsamt, för snabbt men aldrig i takt
Vi vill ju bara andas
Sova och andas omvartannat inget mer

All den här tiden som jag vilat och velat
Vilat och väntat och kastat bort
Inte nu, kanske sen kommer jag också tycka
Att allt dåligt för med sig nåt gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0