First of...

... December - och det firades med att vakna vid halv ett och vara magsjuk på riktigt! Tack s¨mycket för den presenten! Men, efter att ha sovit bort hela eftermiddagen så känner jag mig mänsklig igen. Fick åka och lämna Emma :( sen tog jag mig en dusch och hamnade i soffan framför Caps - Penguins matchen.

Helt sjukt att det är December. Börjar nästan ge upp hoppet om snö, dock verkar det ju som om Sverige inte heller får någon, så på så sätt är jag glad att jag är här. Här är det inte lika ovanligt att det blir lite snö tomt. Inser också att jag måste börja julhandla lite - vill verkligen ge någonting fint till mina värdföräldrar - men vadå!?

I morgon är det fredag, och eftersom jag varit så dålig vill jag inte ge mig iväg till gymmet, men jag vill inte heller åka hem till min LCC så pass nära efter, så jag hade tänkt mig ta en promenad över NAVY bron och njuta lite. Hoppas på fint väder så man kan ta några fina bilder kanske! Är också bjuden hem till Katrine för hon fyller år. Åker nog dit och säger hej, men blir inge vidare ut på krogen för min del. Någon som är sugen på bio?

Nu tänkte jag lägga lite pussel, sen blir det till att sova!
Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade varit såååå sugen på bio. Är redan trött på att bo i den här familjen. Ungarna är skitsöta, MEN DET ÄR BOEHRINGER ALL OVER AGAIN!!! NO PRIVACY!!! Så jag hade gjort allt för att komma ut från det här huset lite då och då under mina två veckor hahahaha.. Ah weeeeelll.

2011-12-02 @ 22:26:59
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0