Fastnade i färgburken...

Jag har gjort det igen! Denna gång blev det "the darkest brown! Just nu är det typ svart, men om en vecka är ju det försvunnet och den bruna färgen kan titta fram! Lagom till Jul med andra ord! Shit - det är julafton om nio dagar - åtta när ni i Sverige läser detta. That's what I call crazy!

Samtidigt som jag färgade håret så passade jag på att göra lite styrketräning framför hockeyn. Var faktiskt oerhört motiverande. Tänkte att jag ska ge det ett sista jävlaranama nu innan det bär av hem. Har gym fram till mitten på Januari, sen får jag väl ge mig ut och gå med barnen i barnvagnen! Jag ligger fortfarande på minusstrecket tack och lov, men inte i närheten av vårens siffror. Så jag har ett mål att gå ner fem kilo, det borde kunna gå. Har ju upptäckt att min vilja är starkare än vad jag trott!

I morgon är det fredag - och jag har sovmorgon! Så när hockeyn är slut(vilket kan ta evigheter. 0-0 med fem minuter kvar) tänkte jag att jag skulle försöka somna så jag får många extra timmar i natt! Har inte direkt några planer inför helgen förutom att jag tänker SOVA UT! har inte sovit ut på två veckor så det är efterlängtat!

Love L,

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får gärna träna med mig när du kommer hem! ;)

2011-12-16 @ 13:28:40
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0