Divided

Vi är aldrig mer missnöjda med andra än vad vi är missnöjda med oss själva

Är riktigt stolt över hur fint mitt badrum blev efter att jag städat det! Dock luktar det fortfarande badhus(använde lite klor och blekning) men det försvinner! Sen blev det mysig middag med familjen och umgås lite, kramas med mina små monstern! Sen blev det ett glas vin och se hockeyn - vinst, dock på övertid. La lite pussel och nu har jag sett på "Best of Dag Otto", HAHA nästan så man ligger dubbelvikt av skratt. Saknar mina och Emmas bröllop och jäkelskaps kvällar! De är riktigt bra skit ska ni veta! Insåg inte fören nu att klockan är mycket!

Men det är fortfarande lördagen den 3:e december - så jag tar mig tillfället i akt att önska min saknade vän Sofie grattis på sin 21:a födelsedag! Minns förra året när vi blev bjudna på mat, spelade spel, dansade och hade allmänt trevligt! Tider det :) Grattis igen min vän <3

Just nu ligger jag mest och funderar, har ett riktigt dilemma jag måste komma underfund med...
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0